Regulamin sklepu
ZASADY OGÓLNE:
- Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepu internetowego jest firma GASTRO-stal24 zwana dalej Sprzedającym.
- Ceny towarów są podane w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT ( są cenami netto, do których należy dodać podatek VAT 23% ).
- Dokumentem sprzedaży towaru jest faktura VAT. Zamawiający towar upoważnia firmę GASTRO-stal24 do wystawienia faktury VAT bez jego podpisu.
- Towar pozostaje własnością sprzedającego do momentu zapłaty całej należności.
- Ceny podane w sklepie nie obejmują montażu ani szkolenia w zakresie obsługi urządzeń.
- Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty i są objęte gwarancją.
- W sklepie GASTRO-stal24 Klient może zamówić każdy katalogowy produkt naszych producentów tj. KROMET i DORA-METAL
- Klient otrzymuje status "stałego Klienta" w momencie złożenia trzeciego zamówienia w sklepie - przy uprzedniej rejestracji Klienta
- Wysokość Rabatu zależna jest od wielkości zamówienia
- Zamówienia realizowane są na terenie naszego kraju.
ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ:
-
Warunkiem realizacji zakupów jest wypełnienie formularza zamówienia udostępnionego na stronach naszego sklepu.
-
Każde zamówienie jest potwierdzane telefonicznie. Wysyłka nie będzie realizowana w przypadku braku możliwości kontaktu z Nabywcą w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
-
Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy stronami.
-
Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
-
Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
-
Nabywca ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej jakość i kompletność dostawy. Zaniechanie tej czynności powoduje utratę roszczeń z tytułu szkód transportowych.
-
Rozładunek towaru jest w zakresie firmy spedycyjnej, a jego wniesienie do obiektu jest po stronie kupującego.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
-
Realizacja zmówień następuje w przeciągu 3-14 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.
-
Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w magazynie (w przypadku chwilowego braku towaru okres oczekiwania może ulec wydłużeniu ).
-
O przewidywanym czasie realizacji Nabywca jest indywidualnie powiadamiany telefonicznie lub przez e-mail w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
FORMA PŁATNOŚCI:
Zapłata za zamówiony towar może być dokonana na trzy sposoby:
-
przedpłata 100% przed wysyłką towaru, po otrzymaniu, której realizujemy dostawę
-
płatność przy dostawie ( usługa "za pobraniem" jest możliwa tylko dla niektórych urządzeń)
-
przelew 14 dni - w przypadku firm państwowych (np.przedszkola, szkoły, domy dziecka, urzędy, wojsko, policja, zakłady karne)
KOSZTY WYSYŁKI:
- Transport za urządzenia i meble ze stali nierdzewnej wyceniamy indywidualnie
- Zamawiający zwolniony jest z pokrycia kosztów transportu w przypadku wartości zamówionych produktów o kwocie powyżej 1000 zł netto dla produktów takich producentów jak: Hendi, Stalgast, Spomasz Nakło, RM Gastro, Edesa, Asber, Ikmt, Reinex
- W przypadku zamówień o wartości poniżej 1000 zł netto koszt transportu stanowi sumę poszczególnych kosztów dotyczących danego magazynu dostawcy, o czym zamawiający jest każdorazowo powiadamiany przed realizacją zamówienia, zazwyczaj jest to kwota w wysokości 30,00 zł netto.
- Zamawiający zwolniony jest z pokrycia kosztów transportu w przypadku wartości zamówionych produktów o kwocie powyżej 3000 zł netto dla produktów producenta Mesko AGD, poniżej kwoty 3000 zł netto naliczana jest opłata transportowa w wysokości 30,00 zł netto.
- W przypadku zamówień urzadzeń gastronomicznych Lozamet standardowy koszt transportu 100,00 zł netto - istnieje możliwość dostawy transportem okazyjnym - bezpłatnym. W związku z powyższym przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt telefoniczny.
- Koszt dostawy produktów Bartscher naliczany jest na podstawie wagi produktów, zamówienie powyżej 2000,00 zł netto transport gratis!
- Koszt dostawy urządzeń gastronomicznych Kromet, Fagor, Ma-Ga - Gratis!
- Transport mebli i urządzeń gastronomicznych produkcji Dora Metal zależy od miejsca docelowego oraz gabarytów towaru. Przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt, w celu dokonania indywidualnej wyceny (możliwość dostawy transportem okazyjnym bezpłatnym)
GWARANCJA:
- Wszystkie zakupione towary są fabrycznie nowe, posiadają instrukcję obsługi i gwarancję, której potwierdzeniem jest wypełniona i podpisana karta gwarancyjna lub Faktura Vat w zalezności od rodzaju towaru
- DORA-METAL udziela gwarancji na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży użytkownikowi
- KROMET udziela gwarancji na okres 12 / 24 miesięcy od daty sprzedaży użytkownikowi*
UWAGA !!! Standardowa gwarancja wynosi 12 m-cy od daty zakupu. Na życzenie klienta gwarancja może zostać przedłużona o kolejne 12 m-cy pod warunkiem dokonania przez Gwaranta w czasie 12 m-cy od daty zakupu płatnego przeglądu urządzenia dokonanego na zlecenie Klienta w terminie ustalonym z Gwarantem i zastosowaniu sie Klienta do uwag zawartych w protokole poprzeglądowym co do dalszej eksploatacji urządzenia, w tym w zakresie konieczności wymiany zużytych części. Wymiana części wskazanych w protokole następuje na koszt Klienta. Cena każdego przeglądu ustalana jest indywidualnie z Klientem, zaś cennik części zamiennych jest dostępny w dziale handlowym Gwaranta.
- W przypadku wystapienia wady należy skonatkować się w pierwszej kolejności z naszą firmą
- Urządzenie zgłoszone do naprawy powinno być czyste, w przeciwnym wypadku naprawa nie będzie wykonywana lub użytkownik zostanie obciążony kosztami czyszczenia urządzenia
- Okres naprawy urządzeń gastronomicznych firmy Kromet wynosi 14 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia awarii. Przekroczenie ustalonego terminu dokonania naprawy przedłuża okres gwarancji
- Gwarancja urządzeń firmy Kromet NIE OBEJMUJE:
- naprawy rutynowych czynności wskazanych w instrukcji obsługi urządzenia np. regulacji, konserwacji, czyszczenia dysz, doprowadzania instalacji
- uszkodzeń powstałych podczas transportu w czasie załadunku lub wyładunku lus spowodowane niefachową obsługą
- uszkodzeń mechanicznych wynikłych w trakcie użytkowania
- klęsk żywiołowych
- elementów ulegających zużyciu: żarówki, bezpieczniki, szyb i uszczelek, których zniszczenie nastąpiło z winy użytkownika - Utrata uprawnień gwarancyjnych następuje w przypadku:
- napraw i przeróbek urządzenia dokonywanych przez osoby nie uprawnione przez gwaranta
- niewłaściwego montażu, nieprawidłowej eksploatacji i konserwacji - Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji również w przypadku: (urządzenia gastronomiczne firmy Kromet):
- podłaczenia urządzenia dokonały osoby nieupoważnione lub dokonano tego niezgodnie z instrukcją obsługi
- użytkowania urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem
- nieprzestrzegania zaleceń zawartych w instrukcji uzytkowania
- dokonywania napraw z zastosowaniem części nieoryginalnych oraz przeróbek i modyfikacji urządzenia bez pisemnej zgody "Krometu"
- wady lub awarii urządzenia powstałej wskutek uchybień leżących po stronie uzytkownika
- nie udostepnienia reklamowanego urządzenia do naprawy gwarancyjnej
- dokonywanie zmian i poprawek w treści niniejszej karty gwarancyjnej
- zatarcia lub zniszczenia oznaczeń na tabliczce znamionowej urządzenia lub jej braku
- zagubienia karty gwarancyjnej
MONTAŻ:
- Cena wyposażenia NIE ZAWIERA montażu w żadnej formie i użytkownik zobowiązany jest dokonać instalacji samodzielnie lub za pośrednictwem sugerowanych punktów serwisowych lub dowolnych innych, będących w stanie dokonać instalacji. Nieprawidłowa instalacja bądź taka, która skutkowała awarią sprzetu będzie podstawą do nie uznania gwarancji.
REKLAMACJE I ZWROTY:
-
W przypadku uszkudzenia przesyłki konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem i nie odbieranie paczki, a następnienie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedającym.
-
W przypadku odebrania paczki bez sprawdzenia nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru podczas transportu. Tylko na podstawie protokołu spisanego z kurierem możemy wymienić towar na nieuszkodzony oraz dochodzić swoich praw od firmy kurierskiej.
-
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna lub w przypadku jej braku faktura VAT.
-
Zdjęcie produktu lub jego opis techniczny mogą nieznacznie różnić się od stanu faktycznego. Fakt ten związany jest z ciągłym technologicznym ulepszaniem stanu faktycznego proponowanych urządzeń.
-
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego nabywcy (kolor,proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
-
Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek w opisie i cenach towarów
UWAGA !!! Jeżeli zamówienie zostało wysłane zgodnie z ustaleniami - ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY !!
ZAŁOŻENIA KOŃCOWE:
- Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
DANE FIRMY:
ELEKTRO-SERWIS BŁOCH
ul. Rolna 15
64-700 Czarnków
NIP: 763-172-86-25
REGON: 570328791